Dobrý den, nerozumím proč máte na stránkách tolik věcí se štítkem vyprodáno? To aby nám bylo líto, co už si nemůžeme objednat? Nebo to bude opět naskladněno? Děkuji.
Lída Patakova
Dobrý den, mám v košíku objednávku, kde je u produktů poznámka skladem, přesto mě to upozorňuje že některé zboží není dostupné a nemohu přejít na dopravu a odeslání. Děkuji za odpověď
Mirka Kotrbáčková
Dobrý den, nerozumím proč máte na stránkách tolik věcí se štítkem vyprodáno? To aby nám bylo líto, co už si nemůžeme objednat? Nebo to bude opět naskladněno? Děkuji.
Lída Patakova
Dobrý den, mám v košíku objednávku, kde je u produktů poznámka skladem, přesto mě to upozorňuje že některé zboží není dostupné a nemohu přejít na dopravu a odeslání. Děkuji za odpověď
Anna Látalová
jaký má prosím obsah hrnek thun, známky ?
děkuji